Nu traim 100 de ani

Primul meu computer avea un procesor mult mai slab decat cel pe care il am in telefon acum, in conditiile in care telefonul meu nu e chiar un model nou, judecand dupa viteza cu care evolueaza tehnologia. Imi amintesc ca ma jucam Fifa 99, imi amintesc cum invatam sa scriu in Wordpad, cum ma jucam fotbal in fata curtii, ce insemna Craciunul sau cum era vacanta de vara. Nu spun toate astea gandind ca acum totul este mai rau sau mai greu, sunt prea multe lucruri diferite, nu cred ca mi-as fi dorit sa fiu un copil pentru totdeauna, dar ce ma sperie intr-o oarecare masura este cat de repede trece timpul si in ultima instanta, cat de scurta este viata unui om.

Posted from WordPress for Android

    • kepab
    • 9 Iulie 2012

    Mare dreptate ai… ce-as mai vrea sa retraiesc un pic din copilarie…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

