Voua va plac micii mici sau micii mari?

Cea mai mare provocare a carierei mele de pseudo-blogger amator este sa-mi amintesc ce cacat interesant vroiam sa scriu mai devreme, atunci cand mi-a fost mult prea lene sa-mi notez ideile.
Din aceasta cauza abandonez de cele mai multe ori ideea de a scrie aici.

In alta ordine de idei, acum ca s-au oprit PCurile imi dau seama ce zgomot infernal fac si cat ma polueaza fonic.

E al dracului de cald. In caz ca nu stiati. In caz ca Busu nu v-a zis azi de 3 ori, e cald, sa mor. Trebuie sa vina un pulete cu un aparat dintr-un film cu Chuck Norris si sa ne arate ca frige caroseria masinilor. Pai pune in bafta ma-tii, metaforic vorbind, mana pe tabla si o sa sesizezi acelasi lucru. Dupa indreapta „pistolul cu termoviziune” spre o tanti grasa, slinoasa, transpirata si imi spune: „Uitati cum la nivelul bluzei de culoare inchisa se observa o temperatura mult mai ridicata decat la domnul in maieu alb(…)”. Vere, traiasc familia ta, poti sa-mi spui sa nu ma imbrac in ce cacat zici tu ca nu e bine  fara sa-mi arati ca la nivelul carasului, ‘nea Nimeni are racoare pentru ca are pantaloni albi.

Basescu, frate. Atat.

Posted from WordPress for Android

    • kepab
    • 7 Iulie 2012

    Micii mari!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

