O noapte in paradis

Bai, si cum spuneam sau nu spuneam acum 3 luni de zile cand am scris ultima data, ori mi-e prea lene ori uit ca as putea sa scriu aici.

Inca de dimineata m-am gandit sa o fac, dar m-am uitat printr-o lista mai veche cu bloguri si am citit niste chestii atat de proaste incat imi pierdusem motivatia. Asta pana cand m-am uitat la Bendeac si la Radu pe blog, adica un fel de personaje antitetice ale bloggingului romanesc si mi-am regasit speranta. Bendeac povestea despre un profesor care stia cum sta treaba: “Teatru se face cu sange si sperma!” si Radu a spus despre Alice ca „gandeste cu mucii”. Mi s-a parut suficient.

***

In fine. Acum am alta dilema. De ce pula mea, la inceputul fiecarui capitol dintr-o carte, nu ca-s fi citit multe, prima litera de pe primul rand e scrisa cat jumatate de pagina. Futu-ti fata aia, e un titlu, e spatiu, de obicei sunt numerotate capitolele, n-am nevoie de stilizarea ta, frate. Nu inteleg de ce e nevoie sa imi fut eu ochii. Cum ar fi ca la scoala (sau facultate pentru astia mai docti), la inceputul fiecarei lectii sau curs, sa pui o litera cat pagina si sa te apuci sa scrii ca prostul in jurul ei?

***

Vere, eu as folosi diacritice, da bine, as putea sa fiu mai plastic si colorat in exprimare, dar n-am scris mai mult de 4 litere cu diacritice in viata mea. Si asta doar ca sa vad si eu ca se poate. Nu pot, imi pare rau.

***

Mi-e prea lene ca sa imi citesc din articolele vechi, dar am citit pagina Despre mine si era atat de ipocrit si Eminescian tot ceea ce scrisesem incat m-am simtit nevoit sa sterg totul.

***

Studiu de caz.

Nu sunt hater, dar oricat as incerca nu pot sa inteleg cine si de ce a scris versurile alea atat de prost. Nu sunt mare liricist, insa daca ma pun pe scris rime atunci cand ma cac sunt mai bune decat ce am ascultat in melodia asta. Ideea cu Bodo este foarte buna si refrenul suna foarte bine, dar imi este imposibil sa inghit strofele alea si imi place sa cred ca am ascultat ceva hip-hop la viata mea si inca ascult.

Imi place Uzzi, si Strazile inca imi face pielea de gaina dupa multi ani, dar nu pot sa diger melodia asta, imi e imposibil.

In concluzie: „daca nu era cu tine il insela cu tine.”

 

 

  1. Păi și când rescrii pagina „Despre mine”? 😆

  2. Mă,cam ai și tu dreptatea ta la faza cu cărțile.Acum depinde si de editură.De obicei cărțile mai vechi au problema asta…

    Io,la cursuri nu fac asta,dar simt nevoia să desenez pe marginea cursului și uneori mă uită Dumnezeu desenând.Am cursuri „întregi” cu 2 propoziții și restul desene.
    Să te văd și pe tine la facultate…Apropo,unde vrei să dai?:))
    Și sunt de acord cu DianaEmma!:D

    • La ASE as vrea, sper sa fie ok pana la urma. De cursuri nu stiu ce sa zic pentru ca nu am mai fost la scoala de aproape trei spatamani :))))

      • Bafta multa sa ai! Poate ne intalnim vreodata prin metrou, in drum spre faculta. Dar sa nu fie la 7 dimineata ca s-ar putea sa nu te recunosc. =)
        Ah, si bafta la BAC!:*

    • Costel
    • 11 Iulie 2011

    Da’ BAC-u’ l-ai luat? Ca la cum scrii…

    • Nu l-am luat, dar am vorbit cu niste baieti de pe un forum si pentru 4-500 € ma rezolva ei!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

