La multi ani 2011!

Avand in vedere ca luna asta s-a implinit un an de la primul meu articol pe acest blog m-am gandit ca e necesar un articol de incurajare. Oricum nu il citeste nimeni, deci pula mea, sa-mi traiesc!

Am doua mari probleme in seara asta:

1 – Basescu. Pe cuvantul meu ca nu stiu ce a mai facut sau de ce e atata agitatie cu guvernul nostru, dar l-am vazut foarte des la televizor in ultima vreme si de fiecare data parea semi-alcoolizat si mai plictisit ca mine. In plus, imi da senzatia ca de cele mai multe ori nici el nu crede ce spune si din cauza asta il bufneste rasul. Il injur si schimb canalul.

2 – Tarancile. Draga mea, stiu ca esti sensibila, un adevarat dar de la Dumnezeu, dar asta nu e tot. Degeaba iti dai cu gloss pe buze daca iti pute gura, nu mai are niciun efect. Si te rog mult de tot, cand iti faci unghiile strege oja veche, doar pentru ca a sarit pe alocuri nu inseamna ca nu mai exista. Aspectul de ravena de pe varful degetelor tale imi face sila. Esti la fel de speciala ca atunci cand ai pamant sub unghii. Sau herpes. Sau toate la un loc.

Si nu, titlul nu are legatura cu articolul. Ar fi putut la fel de bine sa fie „Tratament herpes genital”. Oricum as fi avut mai multi vizitatori asa. E blogul meu, ori suntem golani ori nu mai suntem?!

 

  1. Hai bree,că-ți dau acuma de te julesc!Cum nu citește nimeni?Io citesc…
    Să moară Ginxi de știam ce-i aia ravenă:))
    O să folosesc cuvântul mai des.
    Când am văzut titlul,jos,în stânga ecranului,am crezut că pentru faptul că s-a dat ceasul cu o oră mai devreme,a atras după sine și Revelionul.
    Da,în dreapta,jos,adică mail,adică m-am abonat la John. :))
    Hai,te-am pupat!:*

  2. Sper ca în al doilea tău an de logging să fii un piculeț mai activ. 😀

    • multumesc. promit ca incerc sa fiu mai constiincios 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

