Unde mergem vara asta?

Nu am putut sa ma uit la Eurovision, niciodata nu pot. Multi participanti imi trezesc niste sentimente greu de descris. Ideea de baza este ca pur si simplu nu pot sa rezonez cu muzica lor oricat de tare as incerca.

Indiferent de voturile politice, de situatia economica a Germaniei si orice alt aspect care ar fi putut favoriza-o pe Lena, din punctul meu de vedere a fost de departe cea mai buna piesa si singura cu un instrumental captivant.

In fine, daca sunteti afoni sau pur si simplu nu va intereseaza muzica, Lena a castigat doar pentru ca are un fund dragut.

lena eurovision upskirt

***

Imi place sa fac schimb de sandwichuri. Nu. Imi place sa iau sandwichuri de la altii fara sa dau nimic la schimb. Asa e, in fine. Si intr-o zi imi este dat sa mananc prototipul suprem, combinatia mortala, comboul criminal: pate de ficat cu salam de sibiu. Nu mi-a fost dat sa mai incerc asa ceva, dar mi s-a parut o blasfemie sa strici Sfantul Salam de Sibiu cu pate de ficat, voi stiati de alaturarea asta?

***

A ajuns un set de cutite d-astea, Contour Pro si la mine acasa. Am impresia ca si-a comandat bunica-mea si cum e oferta asta incredibila cu 2 seturi la pret de unul, cel de al doilea a ajuns la noi. Sa va zic sincer, spre deosebire de cutitele alea pe care le foloseam eu, ascutite undeva pe langa Gara de Nord sunt mult mai bune, dar ori de cate ori va uitati la televizor si ii vedeti pe baietii aia ca taie cuie si ciocane va rog frumos sa nu ii luati in serios. Aveti grija ca degetele se taie bine, dar nu sunt nici pe aproape atat de spectaculoase ca in reclama.

***

Am venit intr-o seara acasa dupa o tura cu bicicleta, transpirat ca un porc si cu o nevoie arzatoare de a face un dus. Am iesit frumos in pielea goala pe terasa (doamne, ce-mi place sa fac asta), mi-am pus hainele pe franghie si am intrat in dus.

Era chiar placut pana am sesizat ca nu am sampon si presat de moment,m-am spalat pe cap cu asta:

Nici nu stiu cum sa va explic ce simteam: parul meu mirosea ca o prostituata si avea textura unui covor persan. Nu recomand.

    • merdenea misto
    • 13 Iunie 2010

    mi se pare ca are par pe maini…

    • coaie, eu inca astept sa te aud vorbind de o femeie misto =))

      • Dar,chiar asa,parul pe maini la o femeie e o problema grava?
        Doar curioasa. 🙂

  1. Fundul e intr-adevar dragut. 😆

    Nu stiam… poate pentru ca nu mananc sandwich-uri.

    Nimeni nu ascute mai bine cutitele decat mine. N-am incredere in produse de teleshopping… par foarte ieftine (in sensul de proasta calitate). In toata talcioacele (sau talciocurile???) gasesti prodese exact la fel la o zecime din pret.

    Ala nu e gel de dus? De ce te-ai spala cu el pe par???

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

