Apa plata cu lamaie

Stau si ma intreb ce trebuie sa fie in mintea ta ca pe o masina ca asta sa pui jantele astea. Am prins ideea, ai avut bani de Touareg, vrei sa ne arati ca ai avut bani si de jante mari, cromate, dar baga-mi-as pula in ochii tai, nu se potrivesc!

***

Ma plictisesc foarte rau. De vreo 3 ore nu fac absolut nimic si nu am nimic mai bun de observat decat vremea. Eu stiu ca asa suntem noi oamenii, iarna ne plangem de frig si vara ne vaitam de caldura, dar las-o in pula mea, sunt deja peste 30 de grade in Bucuresti. Trebuie sa ne adaptam cumva la schimbarea asta climatica, imi transpira coaiele deja…

***

Am racit de vreo luna. Rau. Ma durea gatul, am facut febra mare. Problema e ca nu pot sa scap deloc de boala asta. Simptomele se amelioreaza si agraveaza dupa bunul plac. Daca azi imi e mai bine, maine o sa-mi fie clar mult mai rau. Ma trezesc in fiecare dimineata cu o substanta greu de descris in gat si cu o durere ingrozitoare de care nu pot sa scap. Am incercat orice tratament posibil: ceai, antibiotic, produse naturiste, imi fac bine pe termen scurt si ma trezesc la fel de lovit. Ah…

  1. Încearcă să te duci la ORL,că nu-i de joacă… :-S

    • GIL
    • 10 Februarie 2011

    Esti dus fratioare,gusturile nu se discuta.Esti prea prost…mai bine iti vezi de treaba ta,te iei de gustul altuia. Da o geana pe ‘guagal’ la americani,vezi ce gusturi au, MARI SI CROMATE !!! daca tie nu iti plac,pt ca esti roman altora le place ! chiar mult
    Arata bine VW-ul cu ele

    • Fratioare, fratioare, care ai pula mai mare?
      Stiu ca sunt prost, daca nu eram nu simteam nevoia sa-ti raspund. Ma bucur pentru americani si gustul lor „MARE SI CROMAT”, dar mie nu-mi plac pentru ca am bun gust, nu pentru ca sunt roman.
      Sunt pasionat de masini, poate mai interesat de estetica decat de performante uneori si pentru tine, ca pari baiat bun, fa un efort si intereseaza-te in legatura cu ceea ce inseamna bun gust in materie de jante auto. Spre surprinderea ta, si a multora din pacate, orice cunoscator „rade si cu curul” de cineva care isi pune asa ceva pe masina.
      Sunt modele care au jantele si cauciucurile special proiectate pentru caracteristicile masinii (ex: Nissan GT-R) si taranii le-au pus niste „MARI SI CROMATE” afectand nu numai aspectul masinii. Sunt multe de spus, dar asta nu e revista Top Gear, ma intreb daca asa arata bine de ce nu s-au gandit cei de la Rolls-Royce sau Maybach sa puna pe masinile lor niste „MARI SI CROMATE”?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

