De ce a murit bunicul

Bunicul se ducea in fiecare zi la calul sau pentru a-i da cateva cuburi de zahar si pentru a-i admira enorma pula care ii amintea de tineretea sa de armasar. Din pacate calul orbise de la cata laba a tras in fan si de data asta l-a muscat pe bunic de mana. Cateva luni mai tarziu bunicul a facut o infectie si a murit din cauza complicatiilor.

De atunci toti cei doisprezece frati ai sai se aduna in fiecare an in aceeasi zi, fac un cerc in jurul calului si il iau la bataie pana obosesc.

Povestea nu imi apartine, dar mi-ar fi parut rau sa nu o impartasesc cu cineva.

    • Geo
    • 25 Mai 2010

    =)))))))))

    • Geo
    • 25 Mai 2010

    Da’ nu ma prostule, cei 12 frati sunt unchii mei, deci fii bunicului, nu fratii; oricum tre’ sa recunosti, e o poveste intr-o oarecare masura traumatizanta, insa eu am facut-o amuzanta! :))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

