Masurile antiseism la romani

Stateam eu ca un baiat de Salajan la o scara de bloc, mancand un sandwich gretos cu carnati si ficat de pasare si apare o tanti care vroia sa intre in bloc. Sa aseaza femeia convingator in fata usii, o apuca cu ambele maini, o zguduie puternic si usa se deschide. Stupoare.

Sunt socat, asa ca intreb pe cineva de acolo cum sta treaba. Habar nu aveam ca urma sa mi se spuna un lucru absolut genial: usa se deschide cand o zgudui/scuturi pentru a spori siguranta in caz de cutremur! CE? Nu mai puteam sa ma opresc din ras.

Faceti un exercitiu de imaginatie: Eu zic ca toata lumea sa fie obligata prin lege sa aiba usi „antiseism”, astfel toti vom fi morti de cealalta parte a usii in caz de cutremur, ceea ce inseamna o sporire a sperantei de viata cu aproximativ 10 secunde si ca bonus, oricine poate intra in casa oricui doar prin simpla agitare a usii. Daca o sa fi spargator de case nici nu o sa te mai poti lauda cu asta. Orice prost poate acum sa faca asta.

Imi ador tara. Chiar ca nu ne-am nascut in locul potrivit…

  1. ”Inginerii” din astea numai la romani vezi. =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

