GayFest 2010

Zi-le tu, F. Milion!

Apasati play si cititi.

Urmeaza un fragment pe care l-am scris beat pe 13 mai, este doar o ciorna, dar merita pentru expresivitatea marcata de alcool:

Cine pula mea te crezi ca sa-mi spui mie ce am de facut? Sunt prea tanar si viata mea e doar o lista de greseli pe care nu am de gand sa le mai repet vreodata.

Cineva incearca sa inteleaga de ce majoritatea femeilor sunt doar niste curve, sunt prea sus in nori ca sa fie nevoie sa-mi mai fac griji pentru asta. Fiecare are povestea lui, asa ca o sa intelegeti.

Cineva foarte apropiat mie se confrunta cu o mare problema: trebuie sa aleaga intre sora cea mare si mezina. Daca ar fi doar atat ar fi usor, dar lucrurile sunt mult mai complicate. E vorba de un pseudo-triunghi amoros: el, gagica si colegul lor de clasa, fostul iubit „neoficial” al ei si colegul de banca/prietenul lui. Ea pare sa il placa, el a placut-o mereu. Tipa continua sa se vada cu colegul lui de banca, spune ca ii e mila de el, ca e doar o fata buna, dar nimeni nu poate sa stie exact ce e in mintea ei. Prietenul meu nu intelege nimic, se cearta cu el pentru ea, el sa incapataneaza sa spuna ca o iubeste, prietenul meu incearca sa ii explice cum stau lucrurile, dar nu exista nicio modalitate ca ei sa se poata intelege.

Amicul meu o place, ea spune ca il prefera pe el, dar in acelasi timp ei ii e mila de el si prietenul meu are o retinere: ii face rau prietenului sau. Nu, nu e un jegos care ii strica relatia si ii ruineaza visele prietenului sau, tipa pare sa fie departe de a-l iubi si amaratul ala stie asta, dar e prea indragostit ca sa mai conteze. ”

Imi pariez viata ca e greu de descifrat, dar ar fi fost pacat sa-l editez. Intrebarea mea este: credeti ca prietenul meu este un nenorocit care ii distruge visele colegului sau de banca sau ca nimic nu trebuie sa stea in calea dragostei adevarate?

***

Sa-i moara ce are mai scump pe lume, Anca Turcasiu se intoarce cu margarina ei de cacat, cu tabara Rama si cu fi-su ala anemic si cu lipsa de calciu.

Baga-mi-as pula in Tabarama ma-tii si in banii pentru care mananci atata cacat.

    • Geany
    • 17 Mai 2010

    E greu viata ! si tu ai structurat articolul asta ca un cacat! :)) asta e clar… O melodie gay + … TABARA RAMA…merita si prietenul tau un articol separat!

    • Geany, iti face fratele tau ce vrei, dar ce vina am eu ca faci requesturi cand sunt beat?!

  1. Ah deci asa arata Anca Turcasiu. :))

    In alta ordine de idei,am citit si recitit postul.Nu stiam de ce nu inteleg nimic din ciorna aia.Credeam ca e de vina parul meu,again.

    Si nu in ultimul rand,Thorski ai promis ceva,un articol. 😀

  2. Hai bine ;;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

