Cum sa traiesti cu stil

E 3 dimineata si mi-e al dracului de foame. Deschid usa usor, nu vreau sa trezesc pe nimeni. Vreau sa ajung in bucatarie si sa mananc ceva. Deschid frigiderul, bezna. Iar s-a ars becul. Nu-i nimic, sunt foarte perspicace. Iau o folie de medicamente de pe dulap si blochez usa cuptorului cu microunde astfel incat sa se aprinda becul fara sa fie deschis. Sa-mi bag pula daca inteleg de ce am facut asta. Tot nu vad nimic. Bag mana vitejeste si ma rog sa nu sparg ceva. Dau peste un pachet de salam. Mai sunt 2 felii. Le mananc pe ambele fara paine. Inca mi-e foame. Ma gandesc sa beau niste lapte. Iau cutia de pe usa frigiderului, e aproape goala. Stai linistit, am vazut eu intr-un film, pui apa peste el si e bun. Nu, nu e bun, zici ca ai scapat domestos in lactovit. Dau pe gat jumatate de litru de apa. Mi s-a facut cam rau.

Ma duc in camera si iau un tricou. Vreau sa ma schimb si sa ma culc. Imi pun tricoul pe gat si ceva bazaie din el. Cred ca sunt nebun, il trag de pe gat, astept 3 secunde si il pun la loc. Coaie, ceva inca bazaie din tricoul asta. Il arunc pe jos si ma bag in pat. Sunt prea sexy ca sa nu dorm topless.

Nu pot sa adorm. O albina cretina bazaie in camera si se tot loveste de geam. La nesfarsit. Mi-e lene sa ma dau jos din pat, las-o sa se dea cu capul de pereti pana s-o prinde ca nu functioneaza.

Nu merge. Nu o mai suport, ma dau jos din pat, aprind lumina, o vad pe nenorocita si o strivesc cu tricoul din care bazaia mai devreme.

Ma asez in pat satisfacut. Vreau sa dorm, dar ceva parca nu e in regula. Vai, sa moara ma-sa, iar mi-e foame…

  1. Daca nu ti-e somn ca lumea, mereu se ivesc motive sa te ridici din pat. 😀

    • Eu prefer sa nu ma ridic de acolo daca nu sunt nevoit 😀

  2. Concluzia?
    Iar a venit primavara cu insectele ei nefutute cu tot. 😀

    • Uneori am senzatia ca intregul meu destin e nefutut. Cred ca trebuie sa-l ia cineva la pula o data ca nu se mai poate…

    • Stefan
    • 17 Aprilie 2010

    pt. mine nu e nimic nou in povestea lui asa ca m-am gandit sa fac un „Top 5 lucruri pe care le spune Thorski zilnic”:
    1.Mi-e foame!
    2.Am mancat 5 oua in untura …1 pachet de unt,6 clatite si snitzelul lu’ fratimiu…
    3.Mi-e rau….bagameas pula …(culmea)
    4.Ma doare spatele de ma cac pe mine…sa moara Jana!
    5.Vreti sa va cant ceva? :))(de multe ori nici nu mai intreaba X~( Lil’Wayne… )
    cu toate astea…e cel mai mare gunoi de pe planeta,dar
    „il respect/ma respecta” =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

