Pozitia 69

Cum ar fii daca cel mai important termen folosit de oameni in motoare de cautare pentru a va gasi blogul ar fi „pozitia 69” ?

Adica eu imi vars sufletul aici si recunostinta vine de la oameni care cauta muie sau ceva asa.

***

Cea mai tare melodie pe care am ascultat-o in ultima vreme . ” i am happy, that’s just the saddest lie… „

***

Port lentile de contact de vreun an si jumatate. Atunci cand mi-am luat prima pereche am avut nevoie de mult timp ca sa inteleg unele lucruri si deseori nu prea gaseam pe net exact ce ma interesa. Asa ca m-am hotarat sa scriu un articol care sa cuprinda toate informatiile de care ar putea sa aiba nevoie un proaspat purtator de lentile de contact: cat costa? cum te simti cu ele? ce poti si ce nu poti sa faci cand le porti? si mai ales micile trucuri pe care le-am invatat in timp: cum sa scoti ceva ce ti-a intrat in ochi fara sa-ti scoti lentilele sau cum sa te scarpini la ochi fara sa le scoti.

Pentru multi nu are nicio importanta, dar sunt sigur ca o sa fie cativa oameni care o sa aprecieze.

  1. Haide măă,nu fii egoist!Cauta muie sau limbi în păsă.Asta presupune un 69,nu? =))

    • yezzir. imi cer scuze ca am trecut cu vederea un aspect atat de important

    • mer is not an og
    • 31 Martie 2010

    iti recomand un Nimeni Altu’ daca tot esti asa tristutz :>

    pese: se apropie pringlesu si sucu de caransebes

  2. nimeni altu’ nu-i ca mine!

  3. lol?:|

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

