Mai pe seara

Cum pula mea, exact atunci cand am si eu ocazia sa dorm mai mult se da ceasul cu o ora inainte. Cu programul asta de cacat de la scoala nu prind mai mult de 6 ore de somn in timpul saptamanii. Am ajuns sa ma bucur cand strecor 7-8 ore de somn in weekend. Acum chiar nu ma simt obosit, dar sunt sigur ca nu mi-ar trebui mult sa adorm si sa nu ma mai trezesc pana maine la pranz.

***

Nu stiu de ce la noi nu prea a ajuns muzica lui Trey Songz. Il urmaresc de mai multi ani si are unele dintre cele mai bune melodii r&b. In fine. Cautati ultimul album „Ready”, care e asa cum zice si el in intro, „muzica de facut copii”. Genial.

***

Nu inteleg ipocrizia asta muzicala a oamenilor. Albumele se vand in milioane de exemplare, melodiile sunt ascultate in draci pana si la radiourile noastre si totusi se caca pe ei „muzica de cacat, ba. ce album slab…” E, sa moara ma-ta?

Un exemplu e si ultimul album Lil Wayne, Rebirth. De departe exemplul cel mai concludent a fost 808s & Heartbreak (care e unul dintre albumule mele favorite all-time) al lui Kanye West: s-au vandut vreo 1.6 milioane de copii, toata lumea canta „Love Lockdown”, dar nu auzeai decat „da-l, ma, in pula mea, cu autotuneul lui”.

***

Fotograful meu preferat, Terry Richardson are un super blog foto. Omul mi se pare o legenda. Sigur o sa va placa.

  1. Deci asculti R&B,te-am prins. 😀
    Trey Songz,Ashanti,Lil’Wayne…tare 😀

    Nu stiu multe melodii ale lui Trey..Imi plac”Say Aah” si „I invented sex”…

    • ambele sunt de pe Ready :D. sa ti-l iei daca ti-au placut astea :>

  2. Nici n-a inceput bine albumul ca deja imi place.Pana si intro-ul e mega-tare…
    Imi place „One Love” foarte tare.

    Hai sa-ti spun cam ce se aude la noi in casa:
    Raheem Devaughn, J.Holiday,Trey Songz,Donell Jones,Tyrese,Ne-yo, Ginuwine,Jagged Edge, Lil Wayne, Bobby Valentino, Anthony Hamilton,Jamiroquai, John Legend, Kevin Michael,Lloyd, Mario,R Kelly.

    😀

    • cred ca e super tare la voi in casa 😀

      • Asta cam asa e.Am noroc ca si my room-mate asculta R&B,altfel ne paruiam zi de zi 😀

    • m to the er
    • 29 Martie 2010

    aoleo, iar incepi cu negrii ăstia pocniţi… 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

