Turbo produse cu Damany

Sketch-ul meu preferat revine in forta cu Turbo Masca Fericirii. Traducatoarea e geniala din nou.

***

Nimic nu imi ridica moralul dupa o zi grea asa cum o face Mynele Tv. Au un jingle cum nimeni nu a visat sa aiba vreodata.

Acum il promovau pe, atentie! : Madrid de la Paris – idolul femeilor.

***

De obicei nu am nicio problema sa-mi duc cana de ceai din bucatarie pe birou. Dar azi a fost o zi speciala: am folosit o cana Milka, pe care o aveam de la Craciun. Singura problema a fost ca la jumatatea drumui pe care il aveam de parcurs, in mijlocul holului, toarta canii s-a rupt si inevitabil, tot ceaiul fierbinte s-a varsat pe covor si bineinteles pe picioarele mele. Oh happy day!

***

Cred ca e singura tara unde se pot anula meciuri timp de 2 saptamani la rand pe motiv ca nu sunt arbitri. Da-o in mortii ei de meserie, trebuie sa ai un fluier si ceva habar al sportului respectiv. Era suficient. Nu e nevoie de arbitri omologati ca sa tina in frau un meci intre licee.

  1. Cum sa se rupa toarta canii? Doar daca se spargea… ca banuiesc ca nu era de la caldura, ca se ducea toata cana…

    • Cana s-a spart cand a cazut jos, acum nu stiu exact de unde sa rupt toarta. Trebuia sa o pastrez ca amintire.

  2. Mie pentru ca eu credeam ca erau termice si m-am inselat, mi s-au spart in mana si o cana si un pahar… inclusiv un suport de lumanari…
    Ideea e ca brusc sa se rupa ceva din cana… doar termic sau mecanic… mi-e greu sa cred ca se poate intampla asta ceva.

    Chiar ca trebuie sa o pastrezi ca amintire.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

