Intrebarea pentru un milion de dolari

Hai sa le elucidam misterul…

  1. Nu multi stiu ca si catelele au menstruatie. :))

    • Cosby
    • 27 Februarie 2010

    Faza cu chestiile astea „stiti am o catea careia …” e ca pula, e de fapt vorba despre ea (stapana) da` baga cainele la inaintare … Sunt curios ce-o zice cand ii naste cateaua „Haschi”, oare „imi naste cateaua si ma doare pe mine pizda, ups, m-am dat de gol” … nu mai avfem sanse cu tara asta 8-| !!! P.S.: Ma bucur ca ti-am adus aminte de „Only U”! 🙂

  2. Haideee fratioare,asta e prea sick!Cum cuiu’ meeeu?Si eu am catea,in pula mea si cred ca si ea stie si constientizeaza ca/cand e la ciclu. =:))

  3. LOOOOOOOL =)))))

  4. Concluzia: cine n-are catea sa-si cumpere!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

