Curva-i curva pana moare

Pentru mine nu e niciodata o problema subiectul unui articol. As putea sa scriu la nesfarsit. Cea mai mare problema a mea e timpul. De fapt, cred ca e lenea, dar nu asta e important.

S-au intamplat atat de multe lucruri in cele 3 saptamani de cand nu am scris incat nici nu stiu despre ce sa vorbesc.

Am regasit o melodie care mi-a zguduit copilaria si care are un efect asemanator si acum (multumesc Cosby):

Din pacate are si un efect advers. Dat fiind faptul ca maestrul Hype Williams a regizat o multime de clipuri geniale, inclusiv acesta, nu pot sa nu ma gandesc, necontrolat, la Chica Bomb. Cum ajung mai cuprins de melodie imi vine in minte o tipa din care sar picaturi de apa, dansand pe bar.

***

Stiu ca pare o afirmatie gratuita daca o spun asa, dar imi dau silinta. „Orice incercare de a patrunde adanc in mintea unei femei are un singur rezultat posibil: esecul.” Stiu ca se poate dezvolta la nesfarsit si ca psihologii pulii ai vremurilor moderne au impresia ca ei pot deschide mintea femeii cum deschid eu Libertatea la pagina 5, dar nu exista enigma mai mare ca asta pe Pamant.

***

Cand ma uit la tag-urile recente de pe wordpress ma ia durerea de cap. N-am mai vazut atatea cacaturi de cand m-am uitat pe Kanal D. Inactivitatea asta pe blog nu ma ajuta si stiu ca nu o sa ajunga foarte multi aici, dar cred ca e corect din partea mea sa scriu despre orice vreti voi, sa ma revansez putin. Asa ca astept propuneri.

  1. I thank you,I love you,Ashanti! 😀
    Asta si „The way that I love you”,doua melodii superbe.

    Bun si daca tot ai adus in discutie cea mai frecventa intrebare „ce e in mintea unei femei?”,scrie despre ce-ai vrea tu sa gasesti in mintea uneia.Nu femeia ideala,care oricum nu exista…sa zicem ce te atrage pe tine la una.

  2. Ce as vrea sa fie in mintea unei femei care ma atrage, cum imi doresc ca ea sa gandeasca despre mine sau ce tip de atitudine/gandire ma atrage? 😀

    • Ahhh ce te mai complici! :))
      Toate variantele de mai sus,nah! 😀

      • Vezi c-ai promis ca vei scrie despre orice ne taie pe noi capu’ /:)

  3. Simina :

    Vezi c-ai promis ca vei scrie despre orice ne taie pe noi capu’ /:)

    trebuie sa scriu despre ce m-ai intrebat tu, ce sa mai zic acum :d ?

    • Thorski,sa lamurim niste aspecte.Eu sunt blonda.Asa ca n-am inteles ce-ai zis. =))
      Deci da,sa scrii despre ce te-am intrebat eu…:-?

      • o sa scriu, promit. o sa fie un articol frumos in care o sa raspund la toate cele trei intrebari :d

      • Pai bine.Abia astept! ;;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

