Anca Turcasiu mananca cacat sanatos

Ma uitam la televizor si o vad pe Anca Turcasiu incercand sa ne convinga sa mancam sanatos, sa ne crestem copiii sanatos si sa facem sport. Toate bune si frumoase pana cand ne spune la ce face reclama. Margarina Delma.

Auzi scumpa mea, tu, cea care iti intretii familia intr-un stil de viata sanatos, ii dai margarina copilului tau?

Nu, nu mancati margarina, doar pentru ca ati fute-o pe Anca Turcasiu.

  1. Toata viata mea am incurcat-o p-asta,cu Madalina Manole.Oricum au o trasatura comuna:sunt amandoua doua anonimo-vedete.
    Si pana la urma cine pula mea e „fata cu paru’ de foc”? 😀

    • Madalina Manole e fata cu parul de foc. Ciudat e ca stiu raspunsul la intrebarea asta.

  2. Bun.Acum stiu si eu.Nu puteam sa mai dorm 😀

    • jamilla
    • 13 Februarie 2010

    poate-i da si ei cineva link la postul asta. si poate-i crapa obrazul. sau poate nu-i crapa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

