No me digas bye-bye

Un milion aici, un milion acolo. Am ajuns la concluzia ca am nevoie de un asistent personal. Nu de unul care sa imi verfice agenda si sa imi sune dusmanii. Unul cu un rol mult mai important. In fiecare seara imi iau paharul cu vitamine, dupa mine in baie (am descoperit o mai buna asimilare daca in timpul adminstrarii te pisi) si il las pe masina de spalat. Ieri erau nici mai mult, nici mai putin de 4 pahare acolo. Arata ca un bar la 6 dimineata.

***

Nu sunt foarte sigur ca o sa reusesc, dar vreau si eu ceva de pe Lockerz. Daca vreti va trimit invitatii. Eu va scarpin pe spate, voi ma scarpinati pe mine… Pula mea, intelegeti voi.

***

De ce plang femeile?

De cele mai multe ori, de proaste. Daca nu e asta, se vede grasa, a mintit-o iubitul, sau Cabral nu mai apare in sezonul 2 din Aniela.

***

Miercuri am vazut unul dintre cele mai frumoase lucruri din viata mea. Am iesit din casa pe la 7 fara 10 dimineata si m-a izbit peisajul incredibil. Am vazut rasaritul, intr-o dimineata senina de iarna, printre crengile copacilor inzapeziti. A fost epic.

*Pentru cei care considera asta gay, ar trebuie sa considere mai degraba ca tatii lor sunt partari si ca ei au aparut din greseala.

***

Tot in cursul saptamanii acesteia, am facut una dintre cele mai bune comparatii posibile.

Diferenta dintre herpes genital si un om care se baga in seama cu forta.

E simplu. As alege in fiecare zi herpesul genital. Vine pe neasteptate, dar apare si dispare. Nu poti spune acelasi lucru despre o persoana fara simtul ridicolului.

***

In alta ordine de idei. Am consumat vreo 3 litri de cola in doua zile. Pot sa empatizez cu drogatii. Inteleg cum e sa ai un kick care sa te ajute sa treci prin zi. Din pacate, ma inteapa inima.

    • mer
    • 23 Ianuarie 2010

    fake and gay D:

  1. Nu e deloc gay.E cat se poate de uman sa te bucuri de un peisaj care-ti face dimineata mai frumoasa.

  2. Cabral apare in Aniela???

    3 litri de cola in doua zile mi se pare putin… nu stiu de ce…

    • how the fuck should i know?!

      despre cola nu stiu ce sa-ti zic, desi presupun ca bei 2 litri si jumatate intr-o zi.

      • Pai ma gandeam ca daca pomeneai… :))

        Eu nu beau 2 litri jumate de cola pe an. 😀 Nici jumate macar. :))
        Dar cunosc lume care baga zilnic si 4 litri de cola/pepsi si n-are nimica…

  3. Poate deocamdata nu are nimic, dar nu bag mana in foc si pentru ficatul lor 😆

  4. Buna comparatia aia cu herpes genital :))

    • Geo
    • 24 Ianuarie 2010

    @ Andrei : Ce blog dubios ai, data viitoare când postezi aici te rog fă-o fără URL; mersi mult.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

