Cel mai frumos brad de Craciun

Nu exista pom de Craciun mai frumos ca asta. De fapt este unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am vazut vreodata.

Ma iubeste cineva acolo sus.

    • mer
    • 30 Decembrie 2009

    speram sa fie ceva la care sa te pot contrazice catusi de putin, in stilu-mi caracteristic.

  1. Halal brad. :))

    • Oricat de mult imi place zapada, m-as lipsi pentru un an si as face Craciunul la soare, tolanit pe un sezlong ( chaizlong 😆 ) .

    • Geo
    • 2 Ianuarie 2010

    Du-te-n fmm, nu mai dai UN semn de viaţă, ce dracu faci?

  2. Vai,Doamne!Sa fie Craciun in fiecare zi!

    Te-am descoperit pe blog-ul lui Bendeac.
    M-am apucat si am citit tot ce-ai postat pana acum si m-am amuzat copios!Da’ ce zic eu?Chiar am ras.
    Esti bun rau!(fara nicio conotatie cocalara)O sa „te citesc”de acum inainte.

    • Multumesc frumos, apreciez si nu pot decat sa ma bucur daca fac oamenii sa rada.

    • Geo
    • 10 Ianuarie 2010

    Bă, fi atent că făceam curat pe desktop şi am găsit ceva compus de mine; am numit-o Maneaua Neander-ithaliana :

    Oh, brăduţ zbunghiu şi boss,
    Din rădăcinile io te vrea scos,
    Să vii la mine, să ascultăm
    Manele,Hruşcă, ne-mbătăm
    Şi-apoi tragem veselie
    Cum numa’ domnu’ Guţă ştie
    Cu parizer şi salam,
    Că doar eu îs barosan!
    Hai la dans, hai pă sistem
    Toată noaptea, bem, bem, bem
    Şi dimineaţa, de-oi putea
    Ţi-oi mai cânta o manea.
    ….înspre dimineaţă…
    ŞI SĂ FIE CU NOROC
    POM CE PUŢI A BUSUIOC
    BĂ, STAI CĂ TU NU EŞTI POM
    SĂ MOARĂ MAMA, TE-OMOR!
    Ce cauţi bă aici
    Şi de ce p*m tot văd pitici..
    ‘ai de mine, îţi zic pe şleau
    Să moară mama de mai beau!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

