Movie of the Day : American Beauty (1999)

Din motive care imi scapa, am senzatia ca trailerul nu transmite mesajul potrivit. Nu reflecta deloc esenta filmului. In fine.

E inutil sa va spun ca filmul e original sau nonconformist, sa va vorbesc despre rasturnarile de situatie, despre jocul spectaculos pe care il face Kevin Spacey si sa va spun ca nimic nu e ceea ce pare.

Vreau sa va spun altceva. E genul de film care te schimba. M-a facut sa vad viata altfel, cel putin pentru cateva minute, n-am facut altceva decat sa stau si sa ma gandesc. Este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut vreodata.

Nota: 10/10

    • Geo
    • 10 Ianuarie 2010

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, fă review la Paranormal Activity; ăla-i film care te schimbă băăăăăăăăă!!!

    • inclin sa cred ca nu prea se compara cu asta, dar cine sunt eu sa fiu luat in seama? 😆

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

