Esti prost?!

Urasc exclamatiile retorice. Ba nu. Imi place sa le folosesc,dar nu imi place sa-mi fie adresate. Daca ma intrebi „Ba esti nesimtit?!”, ma bagi in ceata. Pula mea, sunt nesimtit, asta e sigur, dar tu esti asa prost ca nici nu mi-o spui, nici nu ma intrebi. O dai asa, la bungheala si te gandesti ca exista doua feluri in care iti pot raspunde:

1 – Ma ofensez ca ma faci nesimtit si iti zic ca ma-ta e mult mai nesimtita cand imi pune curul pe fata, sau

2 – Incerc sa-ti raspund la intrebare, incercand sa explic de ce e uda apa. Uite asa, ca sa nu moara ma-ta de curiozitate, trebuie sa stii ca da, sunt nesimtit.

Daca stau sa ma gandesc, mi se urca la cap si cand ma intrebi daca m-am tuns. Cum ti se pare? Sufar de vreo boala rara de piele si mi se rup firele de par de la jumatate, am cazut cu capul pe flex, m-am inrolat? M-am tuns, sa fii al dracu, ca tare perspicace mai esti.

De ce ma intrebi daca am venit. Te uiti la mine, poti sa-mi iei pula in mana si ma intrebi daca am venit. Ti se pare, e doar o holograma cu erectie.

Vezi ca am urcat 4 etaje cu plasele in mana, cand mai avem un etaj ma intrebi daca pot. „Poti?”. Nu, sa moara ma-ta de bou, au venit singure pana la 4, du-le tu la 5, fortosule!

    • Melia
    • 27 Decembrie 2009

    =))

    • Stefan
    • 9 Ianuarie 2010

    ati vazut un lucru mai amuzant vrodata? :)) scuze coaie dar nu m-am putut abtine!

    • avem intotdeauna nevoie de un reminder pentru prostia ta. multumim.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

