Movie of the day : 1408 (2007)

Filmul poate fi interpretat in mai multe moduri si ca totut sa fie si mai complicat, Director’s Cut, cel pe care l-am vazut si eu, are un alt sfarsit decat varianta din cinematografe.

In orice caz, nu ma asteptam decat la un „mindfuck movie” din partea lui Stephen King si nu am fost dezamagit.

Desi John Cussack a jucat foarte bine, Samuel L. Jackson a fost cel care mi-a atras atentia in mod placut.

Pentru amatorii genului si in special pentru fanii lui Stephen King, este un film foarte bun.

(Doamne, ce-mi placea ironia in momentul in care incepea melodia asta.)

Nota: 8/10

  1. 21 Septembrie 2012

Lasă un răspuns

