Febra musculara

Activitatile fizice cu intensitate ridicata nu sunt recomandate dupa o luna de labareala.

Acum sunt sigur de asta. Soarta m-a pedepsit cu dureri ingrozitoare.

O lista de lucruri care s-au schimbat in viata mea, de ieri :

– Ca sa ma ridic de pe toaleta trebuie sa ma trag de calorifer.

– Daca vreau sa stau picior peste picior, trebuie sa execut procedeul manual.

– Mi-a fost rapita bucuria de a rade. Ma doare abdomenul daca incerc sa imi exteriorizez veselia.

– Este practic imposibil sa ma incalt.

– Daca indraznesc sa ma intind, am parte automat de carcei, la cel putin 3 muschi de pe membre diferite.

In alta ordine de idei, am si un bonus: Piciorul Bionic (o umflatura deasupra genunchiului).

Piciorul Bionic functioneaza astfel: Daca il misc din pozitia actuala am parte de 30 de secunde de chin. Dupa ce il setez e absolut normal, daca nu pui la socoteala ca arata precum un picior cu burta. Iar ma misc, iar ma doare,  il setez timp de 30 de secunde si e ok.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

