M-ati dezamagit

Voi, cititorii mei, m-ati lasat la greu.

Am decis sa inchid poll-ul. Se pare ca oricat ar fi stat acolo, nu ar fi fost mai votata varianta pe care o doream eu.

Avem rezultatele sondajului „America e pentru tine: … ” :

56 % – Locul unde se afla Pentagonul.

44 % – Tara in care poti priza, in liniste, cocaina de pe abdomenul unei curve bisexuale.

Desi nu sunt de acord si nu o sa merg niciodata in State ca sa vad Pentagonul, pulimea a decis.

Le multumesc din suflet celor 24 de eroi care stiu ca o curva cu liniuite pe abdomen e mult mai importanta decat o gramada geometrica din fier-beton.

  1. Degeaba e curva bisexuala daca eu sunt hetero. Doh`

    • Eu mi-as lua sotie bisexuala. Sa ma bucur cand ma inseala.
      Ce conteaza ca esti hetero, o noapte ca intre fete + cocaina poate fi distractiva. We may never know.

      • Neah… distractiva poate sa joc carti cu ea… daca nu gasesc femeile atractive n-am ce face cu ea altceva. =))

        Si drogurile, iarasi, nu intra la capitolul fun la mine.

    • mer
    • 12 Decembrie 2009

    David Duchovny ar fi mandru de noi !

  2. @DianaEmma : Ok, ma dau batut. Nu reusesc sa te corup.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

