Cate zile mai sunt pana se stinge lumina ?

De la tovarasul lui Nea Stere aflam astazi cate zile mai avem pana cand mica placere de a face pipi pe intuneric va deveni obligatorie.

Cat timp am petrecut pe pagina, vreo 3 oameni s-au imbolnavit de SIDA si cel putin o specie de animale a disparut. Am un sentiment neplacut. Ca atunci cand am aflat ca Dumnezeu ucide o pisicuta de fiecare data cand te masturbezi. Da, cam asa ceva.

In orice caz, daca vreti sa vedeti pentru cate zile mai avem benzina sau cate tigari s-au fumat azi, poftiti aici.

  1. Eu tot nu ma prind de ce se stinge lumina. 😐

    • Pentru ca o sa ramanem fara combusibili fosili. Nu mi se pare ca Romania este foarte priceputa in utilizarea surselor de energie alternativa.

  2. Poftim?

    • free2rhyme
    • 12 Decembrie 2009

    ce-i aia „tovarashul lui nea stere”?

    ps:interesant articol,iara nu ti-ai luat pastilele?

    • Nu esti tu Nea Stere.
      Nu mi-au mai dat reteta, mi-au spus ca m-am vindecat.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

