Cea mai buna zi din viata mea

E 6:00. Telefonul vibreaza in cel mai enervant mod cu putinta, de pe noptiera. Era alarma. Imi arunc ochii bulbucati inspre el si intind mana sa il opresc. Nu il nimeresc si il trantesc pe jos, sub pat. In pat era atat de cald si bine, ma uit pe geam si era bezna, dar de sub pat Duffy canta Stepping Stone din toti plamanii. Nu vroiam sa ma trezesc, dar nu mai am de ales, trebuia sa o fac sa taca. Ma ridic vitejeste din pat, ma pun in genunchi, il scot pe nenorocit din praf si ii inchid gura femeii. Convins ca pot duce misiunea la bun sfarsit, sar in picioare si imi incep ritualul matinal : ma spal pe maini, imi pun lentilele, ma duc in sufragerie sa mananc, ma imbrac si apoi ma intorc la baie ca sa ma spal pe dinti, sa-mi aranjez parul si sa ma parfumez, operatiune careia i se spune si DDPP (dinti,deodorant,par,parfum).

Plec in intarziere de acasa si dupa ce cutreier Bucurestiul, din Salajan la Gara Basarab, gasesc acolo un afis in geam pe care scria ca totul s-a amanat pentru 10 decembrie. Din motive care imi scapa, nimeni nu s-a obosit sa impartaseasca aceasta informatie cu mine, cred ca sunt prea simpatic, cine stie?

Pe drum spre casa ma gandeam de ce mi se intampla mie chestii de genul asta, asa ca am decis ca merit un mic dejun al campionilor, ca sa compensez putin soarta nefasta.

Nu a fost cea mai buna zi din viata mea, stati fara griji.

Later edit : Am uitat sa va povestesc ce am visat in noaptea de dinaintea acestei zile. Scena se petrecea intr-un bar. Sprijinit de acesta si in mijlocul cadrului era un barbat macho, gelat, cu barba atent aranjata, asemanator lui Alexandru Erbasu. In genunchi, in fata lui era Mihaela Radulescu, oferindu-i cu delicatete o felatie. Visul a fost foarte scurt, deoarece eroul nostru a terminat repede. Iarta-ma, Mihaela!

    • Geo
    • 29 Noiembrie 2009

    Azi noapte n-am dormit deloc. A bătut Bute băăăăăă!

    • free2rhyme
    • 29 Noiembrie 2009

    mananc, ma imbrac si apoi ma intorc la baie ca sa ma spal pe dinti
    FAIL
    deci mananci micul dejun cu gustul ala de cacat in gura?

    • Ce gust de cacat ma? In primul rand gust mai de cacat decat sa mananci dupa ce te-ai spalat pe dinti obti cu greu si in al doilea rand plec si eu fresh de acasa. Plec mirosind a salam? 😆

    • cogito ergo sum
    • 30 Noiembrie 2009

    Te înţeleg acum. Îl meriţi pe Basescu. Ia-l de bărbat, sau după caz, de nevastă şi plecaţi împreună pe mare.

      • Geo
      • 30 Noiembrie 2009

      Marş, ia-mi tu „mândria”-n braţe şi compune-i o melodie de dragoste; idiotule , sau după caz, idioato.

  1. da, fain articolas… ma gindeam ca diminetile mele sunt cam asemanatoare cu ale tale draga Blogerule! merci de buna influenta!

  2. Pai mic dejunul de acasa al cui mai e?

    • Dovada de perspicacitate 😀 ! Eu nu ma joc cand vine vorba de mancare, asa ca un singur mic dejun nu e intotdeauna suficient 😆

  3. He he he he; eu am instalat telefonul departe de pat; acum nu mai există riscul a-l deteriora.

    • Iti place sa joci sigur 😆 , dar eu vorbeam despre telefonul mobil.

  4. Și mobilul-l pun departe și-l opresc.

    • mer
    • 2 Decembrie 2009

    Pun mobilul cel putin la 3-4 pasi de pat, asa ma scol si ma mai dezmeticesc. Daca e langa pat, ma rostogolesc si-l inchid si pe urma ma culc la loc. Rostogolit sau nu.

    • Sara
    • 28 Martie 2011

    E smekera kestia aia :)) fain ma bv :*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

