Ce e pozitia 69?

Cred ca eram in clasa a 5-a si desi stiam cu siguranta ce inseamna muie, nu cunosteam ce definesc termenii „pozitia 69”.

Nu-mi amintesc cu exactitate cum a venit vorba, dar intr-una dintre pauze se mentioneaza infama pozitie.

Cand am auzit prima data, m-am gandit ca am pus-o. Cum pula mea invat eu toate pozitiile pana la 69? Si cine stie cate dracu’ or mai fi? Ce se intampla daca le uit numarul sau le confund. In orice caz era o problema. Imi imaginam ca sunt 100 si ca eu nu stiu nici macar ce inseamna una dintre ele. Asa ca mi-am facut curaj si am intrebat ceva extrem de idiot : „Cam cum era pozitia 69, ca am uitat?”. Si a mers! Nimeni n-a izbucnit in hohote de ras, nimeni n-a schimbat subiectul. Eram salvat, dar inca nu aflasem despre ce este vorba. Citind probabil nedumerirea de pe fata mea, una dintre fete, imi scrie pe o foaie de hartie, 2 cifre, 69, si imi arata. Imi tine caietul in fata ochilor si ma intreaba daca am inteles. Ma uit ca boul la cifre, pe margini, doar doar as gasi intelesul. Nimic. Doar nu era sa-i spun ca habar n-am ce pula mea vrea sa zica, asa ca am aruncat un „Aaaa, gata, am inteles” si am plecat.In urmatoarea ora de curs mi-am scris 69 pe ultima pagina a caietului si m-am uitat ca prostul la 2 cifre, cel putin 5 minute.

Dupa ce am procesat indelung informatiile, mi-am imaginat intr-un final ce reprezinta cele 2 numere alaturate.

M-am trezit in timp util, dar ma resemnasem ca nu o sa invat niciodata toate cele 100 de pozitii pe dinafara.

  1. Si inca esti resemnat? =))
    😀

    • Intre timp am aflat ca nu sunt toate numerotate si ca sunt, de regula variatii pe aceeasi tema.

    • Geo
    • 25 Noiembrie 2009

    Mie personal mi se pare idioată poziţia 69. Nu o consider necesară, nu o consider distractivă şi-n niciun caz rapidă. <- Quickie lover.

  2. vreau sa te fut shi io

    • fkzejgkd
    • 4 Octombrie 2013

    Eu am intrebat in cls ce inseamna, dar toţi mai ales baiatul de care imi place a inceput sa rada… :(((

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

