Si cu Cernea, cu Remus, cum ramane?!

Ma atrage politica foarte putin spre deloc, dar am un magnet pentru prostie, ceva incredibil.

Am auzit de Remus Cernea acum vreo 3 saptamani si pentru mine nu a fost decat o gluma, inca de la inceput.

Un exemplu al prostiei fara limite este modul in care cei foarte, dar foarte prosti au interpretat filmul de la Sinteza Zilei, in care Mircea Badea spune ca il voteaza pe Remus Cernea.

Aici filmuletul :

Timp de 5 minute, Remusica este luat la misto, din toate partile. De la inceput, cand este intrebat cate unitati are pe cartela si pana la sfarsit, fiecare comentariu este o gluma, Badea se abtine sa nu rada si toti cei din studio se amuza copios.

Stiu ca exista si oameni care au folosit aceasta interpretare ca ajutor in campania lui Remus Cernea, dar sunt foarte multi care nu au nicio scuza. Sunt pur si simplu prosti!

Am spus ca Cernea nu poate strange peste 0.5 % si din exit polluri se pare ca nu am fost departe de adevar.

Multi au spus ca sunt pe val cu restul turmei, refuzand ideea de a-l vota pe Cernea. Bravo, ma, manca-mi-ati blanita de pe burta, bine ca l-ati votat pe Cernea. Ati facut lumea un loc mai bun. A meritat efortul de a merge la urne.

O sa spuneti ca ati vrut doar sa trageti un semnal de alarma, ca existati. Cam cat de prosti sa fiti? Care sunt sansele ca Cernea sa devina relevant peste 5 ani? Sunt convins ca din el va renaste noua clasa politica…

Cat despre scuza „celui mai mic rau”, pe cine mintiti? Treaba asta nu se poate face in niciun caz cu un candidat, practic, anonim.

Ce vroiam sa mai spun…? A, gata mi-am amintit : Sunteti prosti!

    • free2rhyme
    • 23 Noiembrie 2009

    /care

    • Pula mea… Si eu am incercat la fel, dar se pare ca nu merge comanda.

    • despreblogosfera
    • 23 Noiembrie 2009
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

