Cu cine s-a votat?

Nu stiu daca ati observat ca pe afisele electorale ale lui Geona si Antonescu e trecut, simplu, Presedinte.

Insa pe afisul unicului si inegalabilului Basescu, e trecut falnic, Presedintele. El nu e un presedinte ca oricare altul,el este Alesul.

In alta ordine de idei, habar n-am cu cine s-a votat astazi, asa ca spuneti-mi cine e Alesul vostru sau dupa caz, de ce nu v-ati obosit sa va duceti la vot.

Va pup, al vostru thorski, bloggerul.

    • free2rhyme
    • 22 Noiembrie 2009

    http://www.youtube.com/watch?v=MQaBl95XG30 ce intrebare se stie,defapt vor fi 2 presedinti ,care vor conlucra simultan

    • Stefan
    • 22 Noiembrie 2009

    Flash news:Geoana cu Baselu’ in turul 2.

    • Sunt surprins, ma jur… Orice om, cu destul cap cat sa nu se cace pe masa, stia inca din vara, ca in turul doi vor ajunge Basescu si Geoana.

  1. Pfff… mi s-a terminat stampila la Basescu, n-am apucat sa votez decat 3. =))

    Am fost fraiera… trebuia sa merg si eu in vizita in Regie la niste colegi de facultate, ca a dat PSD-ul bani pe vot pe toata unda la aia care tineau coada la sectia speciala de la Leu. =))
    Dar nu mai mergea schema cu sunt darnica, votez pe toata lumea (pacat de tus ca e putin, macar sa fi terminat prima pagina 😦 )

  2. Cred ca era singura cabina din care s-a auzit Pac-Pac-Pac-Pac-BlestemeMiS-aTerminatTusul. 😀

    De asta pot sa ma mandresc. =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

