De ce negrii sunt superiori

Nu o data, mi s-a spus ca sunt snob,” anti-patriot” sau nenorocit, dupa caz, insa…

Ii iubesc, admir si respect pe negrii si indeosebi pe afro-americani.

In caz ca nu stiati, multe din inventiile care au schimbat lumea au fost patentate de afro-americani.

Va plac chipsurile? Multumiti-i lui George Crum, care in 1853 s-a hotarat sa-i faca pe plac unui client, care considera french fries prea grosi, prin a taia cartofii, subtire ca hartia.

Norbert Rillieux a creat tehnica prin care trestia de zahar este tranformata in cristale. Mai mult decat atat, aceiasi persoana a avut un rol foarte important in descifrarea hieroglifelor egiptene.

Granville Woods a avut 35 de patentari in sistemul feroviar, printre care si inventia care a permis pentru prima data trenurilor, sa comunice din mers.

Garrett A. Morgan a dezvoltat primul semafor si intaia masca de gaze.

Lista poate continua la nesfarsit: dezvoltarea becului (conceptul lui Thomas Edison nu ardea decat pentru cateva minute), unitatile frigorifice mobile din camioane sau trenuri, aparatele de aer conditionat, primul reactor nuclear, bomba atomica (Proiectul Manhattan), prima operatie pe cord deschis (desfasurata cu succes), infiintarea bancilor de sange pe glob si un numar urias de alte mari realizari se datoreaza in mare parte afro-americanilor.

Toti ascultam muzica. Hip hop, R&B, funk, rock and roll, soul, blues si alte genuri contemporane isi au originea in comunitatile de negrii sau au evoluat din alte genuri specifice lor, cum ar fi jazz.

Si acum, sa notam cateva dintre cele mai mari personalitati ale tuturor timpurilor :

Flash news – Presedintele celui mai puternic stat de pe glob, Barack Obama.

Oprah Winfrey, cel mai bogat afro-american al secolului 20, o femeie, despre care economistii cred ca ar fi avut capacitatea de a-i aduce lui Barack Obama, peste un milion de alegatori.

Regele muzicii pop : Michael Jackson, cel mai mare showman al tuturor timpurilor.

Muhammad Ali – cel mai bun boxer la categoria grea din istorie.

Michael Jordan – Legenda baschetului, recunoscut pe plan mondial ca inegalabil.

Cine este cel care a avut mai multe albume pe locul 1 in topul Billboard decat Elvis Presley? Jay-Z.

2 din 3 cele mai vandute albume ale anului 2008 apartin lui Lil’ Wayne (don’t forget the f, haters) si Aliciei Keys.

Tiger Woods (golf), LeBron James (baschet), Usain Bolt (atletism) sau Serena Williams (tenis), domina, fiecare in parte, pe scena sportului care ii apartine.

Sa evidentiez ce au in comun, toti acesti oameni?!

Acum, ca un bonus pentru rasisti si majoritatea coplesitoare a jegurilor celor care se prefac indiferente, sa va dau una din explicatiile pentru care lucrurile arata astazi, asa. Daca va amintiti, cumva, timp de 3 secole, noi, astia albi si imaculati, i-am folosit pe negrii pe post de sclavi. Pe plantatii, in mine si chiar ca servitori in casa, oamenii astia au trait in conditii greu de imaginat, batuti si tratati inuman, timp de cel putin 3 sute de ani. Nu vi se pare normal ca din cele 12 milioane de sclavi, rasa sa fi evoluat de asa natura incat numai cei indeajuns de puternici si inteligenti, sa supravietuiasca?! Da, xenofobii mei albi si infecti, e in mare parte si vina voastra. Pentru ca atunci cand voi stateati cu pula la soare, ei erau obligati sa lupte fizic si direct proportional, cu mintea, pentru unicul scop de a trai. Asa ca, incuiatilor, eat shit and die.

In alta ordine de idei, scopul articolului nu este de a denigra nicio alta rasa, ci de a evidentia egalitatea si pe alocuri, superioritatea, celor de culoare. Din acelasi motiv,de egalitate, am folosit termenul „negru” in defavoarea altora, care ar fi putut parea, un pic prea prietenoase pentru expunerea mea, semi-distanta (am mers pe principiul alb – negru, nu cel caucazian – de culoare).

Fiecare trebuie sa-si traga propriile concluzii, insa sfatul meu este sa va scoateti capul din cur si sa concepeti lumea din jur, asa cum este cu adevarat.

le : Daca puneam titlu : „Sexy Braileanca se fute gratis in Salajan” pastrand continutul articolului, ati fi intrebat despre albi si negri din prisma titlului?! Din articolul in sine se intelege clar despre ce e vorba si anume „egalitatea si pe alocuri, superioritatea” celor de culoare. Vai de galaxia noastra!

    • free2rhyme
    • 18 Noiembrie 2009

    o mica rectificare
    Tiger Woods (golf), KOBE BRYIANT (baschet)

    • Multumesc. Sa fii sigura ca o sa ma uit la toate 😆 .

  1. Nici o rasa nu e superioara una alteia.

    Insa exista anumite diferente de la o rasa la alta.

    Si e logic atata vreme cat factorii care au influentat culoarea pielii si anumite trasaturi fizice, au influentat si alte elemente anatomice. Musculatura, osatura, sistemul nervos.
    Sunt studii care arata ca creierul rasei albe este cu o treime mai bun pe partea logica si rationala decat al celorlalte rase, cum negrii sunt cu pana o treime mai talentati si mai puternici, iar galbenii cu o treime mai harnici.
    Pur vorbind. Pentru ca migratia asta a maselor afecteaza aceste trasaturi. Altfel sunt negrii din Africa, si altfel cei care de 300 de ani se dezvolte in America.

    • Sunt de acord. E vorba de superioritate numai in anumite aspecte, nu de o superioritate generalizata a unei rase.

    • Stefan
    • 18 Noiembrie 2009

    Tot ratat esti :)) scuza-ma dar daca iau n oameni de culoare din america (afro-americanii) voi constata ca maxim 20 %(prin absurd) din ei sunt oameni cu adevarat speciali si mai ales inteligenti,ba chiar inventatori de nustiu eu ce minuni.Pe cand daca iau acelasi numar de reprezentanti albi,procentul va creste.
    Scoateti tu capu’ din cur :)) majoritatea celor de culoare fac sport(baschet,fotbal american).
    Functioneaza acelasi principiu ca si la noi in tara numai ca la alt nivel : „Tiganii joaca FOTBAL ca le e FOAME si ie multi,iar scoala nu ie da ei”.
    E ca si cum am spune…exista tigani scolarizati in Romania!(exista dar sunt nesemnificativi! d’asta cand vin cei de la top gear in RO,ti arata pe aia de manaca dupa jos,fiindca sunt majoritari)
    Acum „sa ma ierte Dumnezeu”,nu e vina lor.e aceeiasi problema si in SUA ca si la noi.Sunt discriminati,dar acolo s-a ajuns la un echilibru cat de cat.
    Nigga,inafara de Usaine Bolt nu ai vorbit de nici un African get-beget ! Cireasa dupa tort, daca nu era omul asta,Lebron James nu se juca baschet !Dr.Naismith James
    http://www.kipnotes.com/naismith_james.jpg (poza e ALB-negru) si banuiesc ca nici Tiger Woods nu se juca golf,nu m-am interesat 😀

    Iertati-ma daca am fost prea acid,dar thorski e prietenul meu si vrea sa devina negru !

    • mer
    • 18 Noiembrie 2009

    iti respect aciditatea, Stefane, nu agreaza realitatea :))

  2. Uite primul xenofob!
    M-am udat. Esti total pe langa subiect. De oameni ca Malcom X, Martin Luther King ai auzit? Nu sunt destul de eruditi pentru tine?
    In prostia ta, ai vorbit exclusiv despre sport. Si la subiectul asta stam cel mai nasol, raportul de oameni de stinta albi cu oameni de stinta negri e mai mic, decat cel de sportivi negri pe sportivi albi, vorbind din punct de vedere calitativ, nu cantitativ.
    Din nefericire pentru tine, la ora actuala, cei mai apreciati oameni, de catre societate, sunt cei de culoare. Si asta pentru ceea ce fac, ceea ce aduc nou, nu pentru simplul fapt ca au pielea inchisa. Am explicat asta fara sa discreditez albii sau alti oameni ca Naismith James.

      • Eu
      • 27 Aprilie 2011

      Stii macar ce inseamna „xenofob”. Nu are legatura cu rasa. Cat despre superioritatea rasei negre… iti propun o plimbare prin Africa. Eu pot sa te lamuresc cat de inteligenti sunt negrii din Tanzania, TOTI negrii din Tanzania. Asa e ca negrii sunt in general sportivi mai buni dar cand ma gandesc la cat de evoluate sunt statele din Africa am putine dubii legate de inteligenta lor. Esti si tu un copil frustrat care nu a fost alapatat si vrea sa iasa in evidenta. In loc sa iti dai cu parerea mai bine te-ai omori ca sa scape tara de un retardat.

      • Draga Eu, apreciez ca nu te-ai ostenit sa lasi macar un e-mail, asadar inteleg ca ma-ta te-a lasat fara identitate la groapa, la Braila, dar cum tu reprezinti tipul prostului cu scoala (poate te supraevaluez) o sa consider ca ma adresez unei tipologii.
        Da, stiu ce inseamna xenofob, nu am nevoie de un dobitoc care sa faca pe DEXul cu mine. Nu are legatura cu rasa, dar surpriza, eu nu ma refeream la rasa. Ma refeream la cetatenii de culoare din SUA cu stramosi de origine africana. Imi iau libertatea de a ii considera un popor si de dragul punctului meu de vedere, i-am detasat de membrii de alta culoare ai aceluiasi popor.
        Desi nu asta era ideea, tin sa-ti explic ca negrii din Tanzania nu sunt toti prosti. Mi-e greu sa cred ca un prost ar supravietui in mijlocul desertului, departe si separat de „civilatie”. Indiferent de traditia lor, de obiceiuri si de modul de viata simplu, care nu corespund cu cele ale „omului modern”, ar trebui sa stii ca inteligenta se determina cu ajutorul unui coeficient de inteligenta sau IQ si din pacate pentru tine este foarte posibil ca unul care isi bate cuie in penis in Africa sa fie mai dotat decat tine din acest punct de vedere. Poti sa fii foarte inteligent, dar mediul in care traiesti te defineste. Dar nu ma astept sa intelegi.
        Acum despre ce sunt eu ce sa zic. Frustrat sunt, am multe lipsuri, dar ma frapeaza ca tu nu intelegi cine e cel care nu a fost alaptat. Cum sa-ti spun, luminatule, daca vroiam sa ies in evidenta scriam despre Bianca lui Bote, despre cum m-am futut cu Botezatu si cat o are Cristea, pe cine pula mea intereseaza ce cred eu despre negrii si mai ales, cum ma ajuta asta sa ies in evidenta? In fata cui?
        Acum ce ma supara cel mai tare e ca imi spui ca eu nu am voie sa imi dau cu parerea. Daca veneam si iti scriam despre negrii cu cacat pe usa te intelegeam, dar eu m-am exprimat pe blogul personal si surpriza, cretinule, tu ai intrat aici fara sa te cheme nimeni. Nu ma omor, patriotule, o sa-ti murdaresc tara cu ideile mele si tu o sa vii aici sa citesti iar si iar pentru simplul motiv ca esti prost.

    • Stefan
    • 18 Noiembrie 2009

    ai facut o pula …:)) din start ai plecat cu o discreditare . Titlul tau e irelevant Xenofobule 😀 nu ma mai cert cu tine ca oricum o fac degeaba.
    In orice caz…daca cel mai bun prieten al vostru v-ar spune intr-o zi ca daca ar avea ocazia s-ar transforma in negru,ce ati face. Credeti-ma nu va spus tot ce a avut pe suflet in legatura cu negrii. i idolatrizeaza 😀 e inutil sa incerc sa-l schimb daca intr-un post anterior …el imi aducea ca argument ca america e tara unde poti priza cocaina dupa corpul unei tarfe bisexuale,nicidecum tara tuturor posibilitatilor,unde viata e mai simpla si fara de griji. DianaEmma a zis foarte bine,toate rasele sunt egale. Tu …ai vrut sa te dai rotund 🙂 ( e ultimul comment la postul asta)

    • O sa ma panichez atunci cand o sa-mi raspunzi si mie la subiect. Ce legatura are ce as face eu in America, cu valorile din randul celor de culoare?
      Contextul in care am spus ca m-as transforma in negru :lol:, nu l-ai mentionat. Ma bucur ca a fost ultimul comment, altfel as fi aflat din urmatorul ce am zis ultima oara cand am mancat o shaorma, de ce mi se scoala la prima ora si alte lucruri relevante.
      Sa am musculatura lui LeBron, pula lui Lex Steele, detenta lui Golden Child, banii lui Jay-Z, trecerea la pizde a lui Usher si sa moara gardul daca mi-as dori sa mai fiu negru 😆 . Hai, va pup.

    • free2rhyme
    • 19 Noiembrie 2009

    tot din aceasta categorie asteptam urmatoarele teme :de ce dudu steel o are superioara
    de ce pestii nu se lovesc la glezna
    si
    de ce ai asa mult timp liber in clasa a 11 -a =)

    • Geo
    • 25 Noiembrie 2009

    Eu sunt rasist. O să-ţi explic termenul din punctul meu de vedere prin 2 bancuri monstruos de amuzante;
    Partidul Conservator, încercând să aducă cât mai multe controverse în campania lor prezidenţială, realizează un sondaj în legătură cu rasismul printre cetăţenii români.
    – Bună ziua, am dori să ne răspundeţi la câteva întrebări : Sunteţi rasist?
    – Nu sunt rasist, nu aş avea de ce să fiu.
    – Ce părere aveţi despre ţigani ?
    – Să moară dăi dracu.

    Un roman si un ungur se duc la pescuit,dupa ceva vreme unul prinde pestisorul auriu.
    -Lasati-ma inapoi si va indeplinesc la fiecare cate o dorinta.Primul incepe ungurul:
    -Pestisorule cunosti Marele Zid Chinezesc?
    -Da
    -Ial si inconjoara Ungaria ca nicio muie de roman sa nu mai intre .Ia pestisorul zidul si imediat inconjoara toata Ungaria.
    Vine randul romanului.
    -Pestisorule Marele Zid Chinezesc are ferestre?
    -Nu.
    -Are usi?
    -Nu.
    -Atunci umple-l cu apa.

    • Geo
    • 25 Noiembrie 2009

    Ok, mai ştiu 1, ‘tu-vă- gură de bozgori.

    La sedinta Consiliului Local Cluj, un consilier propune:
    – Eu zic sa mai facem o statuie în orasul nostru.
    Imediat vin ideile:
    – Sa fie o statuie cu taranul român!
    – Sa fie taranul îmbracat în costum national!
    – În mîna dreapta sa aiba o furca, sa se lupte cu ungurii!
    – În mîna stînga sa aiba un streang, sa stie ungurii ce-i asteapta!
    – Si în streang sa atîrne un ungur, sa fie mesajul clar!
    Dupa o clipa de tacere, vorbeste Funar:
    – Bine, dar sa schimbam ungurul în fiecare zi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

