Micul dejun al campionilor

Fiecare invingator are propriul sau mic dejun si din pacate, al meu nu contine nici fructe, nici suc de portocale si nici macar paine prajita.

Pot spune ca meniul este extrem de usor de alcatuit, dat fiind faptul ca nu avem nevoie de tigaie sau alte ustensile greu de utilizat, ci doar de 5.50 lei si cateva minute de pierdut in magazinul din coltul strazii.

Micul dejun este alcatuit din doua elemente esentiale:

1 – Twix. Dupa cum puteti observa, e absolut necesar sa optati pentru variata King Size (supranumita „Xtra”). E de la sine inteles ca toate efectele pozitive, pe care vi le aduce meniul meu, sunt reduse de orice abatere de la cuvintele scrise aici.

Imagine009

2 – Powerade (Mountain Blast – ceva ce seamana cu fructele de padure, sau cam pe acolo). Din punctul meu de vedere, Gatorade si Powerade sunt bauturile care aliniaza planetele in sistemul nostru solar. La micul dejun, dupa cateva ture de parc sau in orice alta situatie, Powerade se potriveste perfect.

Bineinteles ca exista abateri si aici: sortimentul de portocale este folosit doar in situatii de urgenta, in timp ce varianta cu lamaie e atat de proasta incat nici n-as mai pomeni-o. In orice caz feriti-va de ea, daca vreti cu adevarat sa o incercati, preparati-o acasa: 1 pahar cu apa, un sfert de lingurita cu sare iodata si o lamaie. Acum serios, vedeti-va dracu de treaba. In orice caz, stelele s-au aliniat pentru mine si la magazinul de pe strada nu exista decat cel albastru,singurul demn pentru micul dejun al campionilor.

Imagine013

Pro tip #1 : Beti inainte sa mancati. Stiu ca n-re niciun sens, dar taci! Twix-ul e mult mai dulce, daca iei Powerade-ul dupa, nu mai are niciun gust si nu faci decat sa ne irosesti timpul, banii si intelepciunea.

Pro tip #2 : Am inteles, de la un adept al micului dejun, ca in cazul in care aveti carii, aceasta combinatie poate provoca neplaceri. Acum, pula mea, de parca am eu vreo vina ca n-aveti voi plombe.

  1. Eu inteleg prin mic dejun al campionilor un litru de apa baut pe stomacul gol, apoi o cafea, un bolde cereale integrale cu lapte, un mar si un pahar de suc de portocale. Chiar daca dorm numai 3-4 ore noaptea, ma pune toata ziua pe picioare (ma rog toata ziua, dupa 12 ore in foc continuu, la 9 seara cand ajung uneori oricum ma bag in pat si dorm =)) )

    • Stefan
    • 15 Noiembrie 2009

    daca as bea 1 litru de apa o cafea si porma cereale cu lapte un mar si suc….. dimineata,toate ziua as fi la toaleta …

    • Pentru aia cu vezica slaba n-ai ce face. =))
      Dar oricum, am inteles ca femeile asa mai micute se pot rezuma la jumatate de litru, dar la barbati e musai un litri pentru sanatate si vitalitate.

      Si un litru de apa nu mi se pare mult avand in vedere ca zilnic trebuie sa consumi minim 2 si asta fara alte lichide (supe, ceaiuri, etc.)

      Macar sa-i bei de dimineata. Ca ma tot enrveaza oamenii din jurul meu care pentru aia 2 litri se leorbaie cate putin toata ziua. Tot scot sticla, mai beau o gura, o pun la loc…

      • e cam aiurea varianta asta , desi am auzit-o si eu peste tot. Practic vorbind, daca bei 5 litri de ceai , trebuie neaparat sa bei si 2 litri de apa? Nu are nicio logica.

    • Stefan
    • 15 Noiembrie 2009

    micul dejun al campionilor mi-a intrat la masea…dar a fost bun :))

  2. 5 litri de ceai e situatie speciala… regulile astea nu trebuiesc luate mot-a-mot. Mai pot fi si adaptate. Cum nu o sa poti manca nici toate alimentele care iti asigura vitaminizarea ca la carte.
    Dar in general degeaba bei ceai verde sau negru, care contin cafeina, pentru ca te deshidrateaza cafeina mai mult.

    • Ok. Beau 1 litru si jumatate de apa si o sticla mare de Nestea. Tot nu se pun 2 litri de apa? 😀

      • Intreaba si tu un nutritionist.. nu ma risc sa-ti zic eu dupa ureche. :))

  3. D-aia imi place mie micul meu dejun: n-ai unde sa gresesti :rofl: .

  4. Dar nici nu e sanatate curata… Twix-ul si Getorade-ul sunt pline de E-uri ascunse. Macar la micul dejun sa ne ferim de ele… :))

    • Geo
    • 25 Noiembrie 2009

    Plm, mă trezesc prea târziu să mai apuc micul dejun. Bine dracu că stăm puţin la şcoală.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

