Nici laptele nu se mai strica…

Nu am nimic cu globalizarea ca termen general. Sunt un pic masochist, mi-as dori un Starbucks si in fata curtii. Problema e ca sunt si foarte multe dezavantaje.

De exemplu eu sunt un mare fan al cerealelor: cu ciocolata sau musli, nici nu mai conteaza, ideea e ca am nevoie si de lapte si de aici deriva marea mea durere.

Fiind copil crescut cu Brenac, laptele de tara imi lasa un gust „prea de vaca”, am senzatia ca mananc Nesquik cu telemea, asa ca m-am reorientat spre surse alternative de lichid de uger. Asa descopar in supermarket „Pascual”, lapte din Spania. Din instinctul de consumator irational nu m-am putut abtine sa nu iau cateva cutii ca sa-l incerc.

Image000

Cum sa va spun… gustul e ceva gen lapte praf ieftin cu un aftertaste de antibiotic, Nesquik cu aroma de Lactovit si Augmentin. A stat o cutie desfacuta in frigider mai mult de 5 zile si era exact ca atunci cand am desfacut-o, nu s-a acrit deloc, zeama aia supranumita lapte nici macar nu se strica.

Cand m-am gandit in profunzime mi-am pus intrebarea „De ce pula mea tre’ sa beau lapte tocmai din Spania?”. Chiar nu inteleg. Adica inteleg ca suntem prosti, dar e mai usor sa aduci lapte din Spania, decat sa mulgi vaca?

    • Stefan
    • 1 Noiembrie 2009

    Dureros… =)) :-??

    • Stefan
    • 1 Noiembrie 2009

    ai mai luat si „cateva cutii”

  1. Daca nu se strica in 5 zile, sa stii ca numai lapte n-ai baut.
    Si daca era lapte praf cu apa se strica.

  2. brenac?? esti brailean?? se pare ca si brenac-ul are niste defecte, si eu care asta vara nu mai conteneam cu laptele cu cacao de la brenac ;))

    • Sunt din Bucuresti, dar Brenacul a fost alegerea parintilor mei, atunci cand eram mic 😀

  3. Brenacul e un lapte foarte gustos… ala de 1,5… ala de 3,5 mi se pare dubios, desi eu am crescut cu lapte direct de la vaca, mama cumpara si acum laptele direct de la propietarii vacilor… si cica ar trebui sa mi se para mai gustos ala de 3,5…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

