Daca as avea un X5… (pentru Doamne)

Eram la metrou si ii aud vorbind pe doi barbati, undeva pe la 20 de ani, despre femei:

” 1 : Ai vorbit,ma, cu aia?

2 . Nu are rost ma…

3. De ce ?

4. Daca as avea si eu un X5… ”

Exista in mentalul colectiv legea conform careia femeile sunt atrase de barbatii cu bani. Din nefericire e adevarat si doamnelor, vina va apartine in totalitate.

Spuneti ca sunteti in cautarea sigurantei, dar in acelasi timp va place sa va numiti femei independente. De ce ati avea nevoie de asa ceva?

Sunteti atrase de lux si nu va invinovatesc pentru asta , la urma urmei barbatilor le plac femeile elegante, dar seara, cel care probabil se gandeste la voi nu e cel care v-a lasat din Q7-le alb la scara. Dupa doua ture cu masina prin oras are mai multe admiratoare decat va puteti imagina. Va ganditi ca il schimbati si ca o sa fie al vostru pentru totdeauna? Sa fim seriosi, niciun barbat nu se schimba, niciodata. Ajunge la o varsta cand se panicheaza vazand ca nu are si el o familie „ca toata lumea”, se insoara, dar in esenta nimic nu s-a schimbat. Se uita in continuare dupa femei si sunt sanse mari sa calce stramb.

Daca vreti sa va distrati sau sa duceti o viata lipsita de grija , asta e cea mai scurta cale cu putinta, dar nu dati vina pe barbati atunci cand dispar. E doar vina voastra. Data viitoare cand sunteti in cautarea „sufletului pereche” priviti dincolo de locurile masinii.

Si ca sa lamurim micile neintelegeri ce pot aparea:

– Stiu ca in randul sexului frumos exista si exceptii, dar sa fim seriosi, nu fac decat sa confirme regula.

– Nu sunt misogin. Iubesc femeia si toate aspectele care o privesc.

– Nu am nimic cu masinile mari sau „vulgare”. Visul meu e un Lamborghini… Trista e usurinta cu care dumneavoastra sunteti impresionate de barbatul posesor al unei masini straine.

– Si cel mai important : nu sunt frustrat, nu am scris postul acesta pentru ca un baiat de bani gata mi-a furat marea dragoste, nu fac decat sa constat ceea ce se intampla in jurul nostru.

    • Stefan
    • 28 Octombrie 2009

    si de multe ori….chiar nu are rost 🙂 ai nevoie de bani ca sa fii „player”,chiar daca nu ne place sa recunoastem asta.

  1. Pai stai ca faci o confuzie. Oricine doreste confort si placere in viata. Faptul ca vreau ca la un moment dat sa detin casa mea si un elicopter personal nu ma face mai putin visator. Ce vina are o femeie ca este atrasa de un tip care probabil are si bani si capul sa-i faca, in dauna visatorului zdrentaros de la colt?

    Sigur, unii nu reusesc sa vada mai departe de latura materiala, exact cazul prezentat de tine, dar asta nu inseamna ca toate muierile is doar niste parvenite. Jesus fuckin christ.

    • „Stiu ca in randul sexului frumos exista si exceptii, dar sa fim seriosi, nu fac decat sa confirme regula.”
      Ideea e ca nu toti care au bani ii merita sau i-au facut datorita iq-ului peste medie.

  2. Trista realitate…..

  3. Ştii, era o scurtă frază care a derulat pe net care spunea aşa: „ Fetele sunt ca locurile de parchare, cele bune sunt ocupate, iar cele urâte sunt pentru handicapaţi.

  4. Si eu sunt de acord cu tine, in special ca-mi sunt antipatice masinile.
    Fain bancu Andrei, m-am ras.

  5. @ dAImon : daca ai tu o placere deosebita in a refraza ce spun eu, nu pot sa-ti rapesc bucuria.

  6. Cum i-ai vazut tu pe astia, eu am vazut zilele astea in metrou o tanara, imbracata normal, nu vreo pitipoanca, ce aparent purta o discutie cu o prietena si o sfatuia sa aleaga din doi barbati, pe cel care ii oferea mai putin, pe motiv ca:
    „Draga, hai, 5000 ii spargi pe cumparaturi. Cu 2000 iti acoperi cheltuielile stricte lunare. N-ai nevoie de mai mult, nu te lacomi. Cu alalalt nu stii ce se mai intampla.”

  7. Ca tot ziceai ca noi femeile vrem lux, etc.

    Pe mine nu ma incanta deloc o masina. N-am crescut cu masina, n-am carnet, nu vreau… Exista viata frumoasa si fara masina.
    Singurul iubit al meu care avea masina, avea o dacia 1310 si curatam impreuna iarna masina dupa ea, sau cand mergeam la munte se termina lichidul de parbriz si ieseam din 10 in 10 minute sa il curatam ca inghetase. Si erau vremuri frumoase, ne distram de minune, faceam haz, radeam cand ajungeam acasa. Unde ai parte de distractia asta cu x5??? =))

    Am nevoie de siguranta din partea unui barbat. Dar siguranta nu are doar o parte materiala.
    Poate mai important e sa iti poata oferi siguranta ca va fi mereu alaturi de tine, te va proteja, sustine. Oricat de independenta ai fi ca femeie, ai nevoie cand te intorci acasa de la serviciul ala la care stai 16 ore, de un barbat in bratele caruia te simti in siguranta.

  8. Inteleg conceptul de siguranta asa cum il explici tu, dar imi plac prea mult masinile ca sa fiu de acord cu aprecierea unei dacii :D.

  1. 6 Noiembrie 2009
  2. 15 Noiembrie 2009

Lasă un răspuns

